Kent m.m



Har inte skrivit på ett tag. Har mina anledningar. På senare tid har jag varit på studentskiva, gått på en helt underbar kent konsert. Vart dock lite besviken på deras låtlista, men jag är glad i alla fall. Den var bättre än vad jag kunde hoppats på eftersom att de spelade Socker. En av mina favorit låtar.

Sedan har jag jobbat. Har aldrig träffat en sådan otrevlig människa i mitt liv. Men det är bara att le och vara glad även om det kan vara svårt och ”ge” kunden rätt. Ikväll blir det träning som vanligt. Sedan ska jag hem och sova. Ska upp kvart i 7 och jobba. Det ska bli spännande! Nu ska jag klura lite på min historia inlämning.


Kommentarer
Postat av: Olly

du är bäst! och vi hade sjukt kul <3

2010-03-01 @ 21:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback