Måndag och Olivias födelsedag

Vill först och främst säga GRATTIS !! Till Olivia. En underbar vän som jag aldrig skulle kunna klara mig utan. Hon betyder oerhört mycket för mig! Grattis grattis grattis!

Idag har jag lite att stå i. Ska gå till banken och sätta in alla pengar jag fick i studentpresent. Har inte gjort det förens nu då jag ville skriva klart alla tack kort först. Så dem ska jag också skicka iväg. Sen ska jag på fika hos Olivia vid 3-tiden. Efter det blir det hem för att gå på träning. Ska bli skönt att träna lite faktiskt!

Nu ska jag ringa att telefonsamtal sen blir det raka vägen ner till centrum. Tror jag ska gå faktiskt! Röra lite extra på mig nu när det är så fint väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback