Marilyn Manson



Kolla snubben till vänster om honom - Varför står han där och små ler?  

Han är jävligt obehaglig. Har alltid varit lite rädd för den karln och är ännu mer nu. Fast samtidigt så förstår jag vart han har fått allt ifrån nu när jag håller på och läser hans bok. Helt vrickad må jag säga. Varför jag egentligen började läsa den var för att jag fick se listorna när Henke läste den. Har inte haft tid att läsa den förut så det fick bli nu. Jag förstår verkligen inte vad tjejer ser i honom. Han är knappast vacker, full eller drogpåverkad i stort sätt hela tiden. Lyssnade på en av hans låt och den är inte mycket bättre den. Han och slipknot är min värsta mardröm. Skulle aldrig kunna klara av att träffa dem. Dock såg jag när M. M var med i Söndagsparty med Filip och Fredrik. Då var han någorlunda normal, men i alla fall han är skum. Men samtidigt måste man ge lite cred till honom. För han vet ju verkligen hur man provocerar. Sen om allt han skriver är lögn är en annan sak.

Dock är det en bra bok. Han beskriver verkligen allt i minsta detalj. Vilket är roligt, men man kanske inte vill veta allt allt. Man får i alla fall sig ett gott skratt lite då och då.


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

aaaaaaaaarh! :O Jag tycker att alla ser jätteläskiga ut :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback