10-02-06



Ni vet när ni är riktigt ledsna? När inget känns som om det kommer att bli bra. Det är jobbigt att göra något, men man vill göra något för att koppla bort tankarna? Så känner jag just nu. Då är det verkligen tur att jag har ett nytt favorit band som jag kan lyssna på. Det känns som om dom får en på bättre humör. Trots att det är ganska sorliga texter. Fast det värsta med det här bandet är att det påminner mig om allt som jag vill glömma, men jag gillar dom ändå.

Har ni något band/artist som ni brukar lyssna på speciellt mycket när ni mår dåligt?


Kommentarer
Postat av: ankan

lyssnar på colorblind av counting crows när jag mår dåligt

Postat av: Monika

ankan: Okej :) Då ska jag ta och lyssna på den :)

2010-02-07 @ 00:34:42
URL: http://monkan91.blogg.se/
Postat av: Jessica

Monkan du borde testa Hoffmaestro istället, mycket gladare haha :P Och påminner inte om det ;)

2010-02-10 @ 15:01:39
URL: http://musician.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback