Sådär en månad senare?

Det var ett riktigt bra tag sedan jag bloggade. Men det har inte hänt mycket i mitt liv sedan sist. Jag har jobbat hela tiden så denna månad fick jag en fet lönecheck. I alla fall för lilla mig. Har dock betalat mobilräkning och en skuld till mamma. Men jag ska unna mig ett par jeans denna månad då ALLA och då menar jag alla jeans har spruckit, kul kul.

Har som sagt jobbat och även åkt på en kryssning till Tallinn. Missade båten tillbaka till Stockholm då vi tog fel på tiden. Fick ta båten till Helsingfors och sedan flyget till Stockholm. Festade hårt och till och med lite för hårt den natten.   Men man lär sig. Aldrig mer så mycket alkohol för min lilla kropp.

En annan sak som dock har hänt är att jag fått ett till jobb på ett företag som säljer kaffe på olika events. Sen kom min lilla Kim från Skåne upp. Han stannade i tre dagar. Hittade på lagom mycket :) Gick ut en gång bara vi två,  gick på fotboll och kollade film. En mycket lyckad helg helt enkelt!

Ja det är det som hänt den senaste månaden (?)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Häääärligt med update! ;)

Grattis till det nya jobbet Monki <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback