En knasig dag!

Igår så jobbade jag från 15-19. Det var hur mycket folk som helst. Men det är alltid så den veckan/helgen folk får barnbidrag/studiebidrag/lön. Dessutom kommer hela fotbollslag in och ska käka, och förväntar sig att det ska gå hur snabbt som helst och att det ska vara kliniskt rent. Fick skäll av tränaren att det såg ut som fan. Men det roligaste är att för det första var vi tvungna att vara alla i kassan för annars skulle han lacka ur för att det gick för långsamt. För det andra var det HANS fotbollslag som skräpade ner. Man får ta det med en klackspark helt enkelt!
Sen efter det åkte jag hem och käkade. Sedan drog jag och Jessi in och träffade en kompis till mig från Holland. Så vi fick snacka en del engelska. Tur det att hon var med känner jag. Men det var kul. Missade dock sista tåget hem vilket var surt eftersom vi sa att vi skulle ta det tåget. Men men en gnislande buss var skönt när man skulle försöka sova!

Det var väl den dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback