Typ hej?

Jag känner att en uppdatering i månaden är lagom för mig. Det har hänt ganska mycket på senare tid faktiskt. Jag har varit i sälen och åkt skidor. Träffade på eller ja såg min förra thaiboxningstränare. Lika snygg kropp som förut :P Vi var på samma badhus! Så det är därför jag kunde göra den bedömningen. Sen hade jag ett grymt bra nyår. Kom hem 10 på morgonen och gick upp 2 för att röra mig till jobbet. Jobbade tio dagar i sträck. Det blev totalt 65 timmar. Efter det fick jag typ inflammation i hälsenan, men nu har det gått över.

Fick reda på att jag fick VG i digital fotografi vilket är högsta betyg! Är stolt över mig själv. Åker till thailand i en månad den 27 januari för att gå en bartenderutbildning. Vi kommer förmodligen att starta en blogg eller resedagbok så ni kan följa oss. Där ska vi vara flitiga med att uppdatera. :) Sen har jag kommit in på Göteborgs universitet så ska plugga en fotokurs där nere. Ja det är allt som har hänt.

Nu sitter jag och pluggar digital bildbehandling så jag blir klar med den kursen innan jag drar till thailand. Har 14 dagar på mig och jag har kommit halvvägs så jag borde nog klara det :)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Duktig och flitig du är gullet!! :)

Du är så värd att få åka bort till värmen

efter allt slit! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback