Äntligen!

Äntligen har jag fått mitt schema inför Kalmar studierna. Det som är lite tråkigt är att dom luras lite :P Det står att kursen ska hålla på i 4 veckor men det håller på hela hösten. Men de gör inte så mycket. Det jag är mest nervös för är min redovisning som sker på första lektionen. Sen är jag redan nervös för min fotoutställning. Tror redan att jag kommer att dö. Tänk om jag är värsta amatören jämfört med alla andra? Jag får väl se. Så länge jag får godkänt är jag nöjd! Juste har min första första tentamen i världshistorien den 5 november! Kommer sitta i en sal från 09.00-12.00. Hoppas jag klarar den!

Här är böckerna jag ska läsa! De två första är för Kalmar och den sista är för Jönköping
  


Kommentarer
Postat av: Olly

Det kan nog bli jättekul Monki!

Tror det kommer passa dig perfekt, och du kommer säkert lära dig massor! :D <3

2010-09-18 @ 18:29:21
Postat av: ankan

säg till sen när fotoutställningen är :) jag vill gå och kolla :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback