Min kusins ögon!



Detta blev en av de första bilderna jag skickade in till min lärare.
Här är de positiva kommentarerna jag fick:

Dina bilder är nära och bra.
Fina distinkta färger, särskilt hennes ögon.

Du gör radikala beskäringar och det är spännande.

Bra exponering och tekniskt genomförande.

Bra. Ska bli spännande att se vilka idéer du har. Och fortsätt gärna ditt närgångna bildmanér.

Sen finns det saker som bör förbättras. Men sådant vill jag gärna höra för jag vill utvecklas! Min första examination sker på måndag. Är nervös som en tok! Men jag tackar Jessi sjukt mycket för att hon hjälpte mig att komma på en idé. Har tänkt en vecka i sträck och kom inte på ett skit. Höll på att driva mig till vansinne.
Men på söndag ska det fotas. Sen blir det bildbehandling hela kvällen och natten. För mig gör det inget för då kan jag sova den 6 timmar långa resan ner! :)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh vad duktig du är Monki :D :D <3

2010-10-24 @ 20:18:10
Postat av: ankan

sjukt bra bild! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback