Bada bada

Har badat tills nu och solat. Så nu ser jag ut som en brun liten person. Fast har inte riktigt kommit upp i samma bruna färg som killen på P&l, som vi först trodde var mörkhyad. Men ack så fel vi kunde ha. Han hade blivit så brun av solen så han såg ut att vara mörkhyad. Helt jävla stört! Men snart snart är jag där! Eller i alla fall i min fantasi!

Nu ska jag kanske sätta på ungen och värma en pizza! Gott, men har varit lite onyttig den senaste veckan. Jaja jag tränar ju så det spelar inte så stor roll. Kanske smällar man får ta när man är ensam hemma. Har dock varit ganska duktig på att laga egen mat! Så jag kanske är värd denna pizza?

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Härligt med massa bad och sol :D Här har det varit lite halvtaskigt väder idag :(



SV: Jag hittade inte t-shirten, ska leta vidare.. hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback