Suger stenhårt på det här!

Fan vad sämst jag är på att uppdatera bloggen. Det jag kan säga är att jag har varit en hel del nere i Kalmar. Klarade min tenta som ni minns jag var så nervös över. Belönade mig med ett par snygga skor. Högklackade som är lite för höga men det får gå. Dom är så snygga så kunde inte låta bli! Har lämnat in alla bilder i min kurs. Så den är i stort sätt slut nu. Nu ska jag bara bli klar med den andra kursen som jag lagt på is. Men ska ta tag i den nu när jag inte har något mer att göra i Digital fotografi.

Har även börjat jobba igen så nu kommer jag dra in lite pengar! Känns jävligt skönt då man lagt ut en hel del på tågbiljetter och skit! Vill inte ens kolla hur mycket det har blivit totalt. Har även slutat på innebandyn och börjat träna själv. Ska iväg snart och träna med min syster. Ja det är det som har hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback