Fredag och det är helg för vissa i alla fall.

Jobbade från 11.00-22.30 igår. Fast jobbade över en kvart så i princip jobbade jag 12 timmar. Helt jävla galet! Var enormt trött när jag kom hem. Och eftersom att jag bara har jobbat drömde jag om helvetet också! Att det verkligen aldrig tog slut. Stod bara och matade burgare och Pommes. Vaknade nästan kallsvettig :P

Idag ska jag jobba 16.00-22.30 Lite mindre i alla fall. Sen ska jag sova tills nästa pass som är i morgon. Dock bara 4 timmar sedan blir det att göra sig i ordning för att jag ska hem till Amanda som ska fira att hon fyller 19 år. Vet fan inte vad jag ska ha på mig. Tänkte åka in och köpa en as snygg skjorta men snön bara öser ner så är inte så sugen på det. Ja så jag ska städa mitt rum och min toalett på min våning och tvätta kläder som jag lovade mamma! Så ja hej då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback