En lugn och skön måndag

Igår åkte jag in till stan för att fördriva tiden lite. Så jag gick runt i affärer. Hittade en mysig kofta och underkläder från H&M. Sedan hittade jag äntligen en sådan svart klänning jag alltid velat ha inne på topshop. Billigare än vad jag trodde att den skulle kosta, 269 kr. På H&M skulle den säkert kostat 299. Skulle inte förvåna mig ett dugg. Men det är en svart fodral klänning. Sitter riktigt tajt, men det är så den ska vara. Jag kommer inviga den på lördag när min Jessi ska fira sin 19 års dag! Men måste köpa ett par stumpbyxor! Mina gick ju sönder på min student och efter det har jag inte orkat köpa nya. Det är en tråkig grej att köpa, helt klart!

Sen hade jag träning. Det var faktiskt skoj. Men det var nog för att Lisa var där!! Sen hände det inte så mycket mer den kvällen. Förutom att mitt ex hörde av sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback